Esmara by Heidi Klum #Letscelebrate collection!

E Sambata dimineata si eu ma aflu in aeroportul Tegel , asta dupa ce initial am fost pana la aeroportul Schönefeld ca sa-mi dau seama ca am gresit destinatia. Am ajuns cu 3 ore inaintea zborului, asta din cauza paranoiei de a nu pierde avionul, dezvoltata dupa ce am pierdut o cursa din Bucuresti spre Cluj. M-am asezat confortabil, am comandat un capuccino si un fresh de portocale si mi-am zis ca e momentul perfect pentru a va povesti ce am facut in ultimele trei zile. Ma aflu in Berlin impreuna cu LIDL ROMANIA, la evenimentul de lansare a celei de-a doua colectii Esmara by Heidi Klum, Let’s Celebrate! Ba mai mult, am avut ocazia sa-i iau un interviu celebrei Heidi Klum, fiind si singurul blogger (restul aprobarilor au fost catre presa scrisa : Glamour Pl, Telegraph, si altele) caruia i s-a acceptat asta (multumesc Lidl Romania).

Dar sa incep cu inceputul….

Am fost foarte fericita sa aflu ca va fi si o a doua colectie Esmara by HEIDI KLUM . Vorbim aici de o colectie inspirata de sarbatori, ce se lanseaza in Decembrie in toate magazinele LIDL. Colectia cuprinde piese din materiale ce vorbesc de la sine despre frumoasa perioada a sarbatorilor de iarna : paiete, catifea, satin, piele si blana ecologica.

Joi, dupa 2 avione si un drum de aproximativ 2 ore, eram cazate si gata pentru sedinta foto cu piesele din noua colectie #letscelebrate . Am fost invitate intr-un apartament superb, undeva la etajul 10, un penthouse, cu un dressing cat dormitorul meu, unde stateau frumos aranjate pe umerase negre din catifea, piesele din noua colectie. Plimbandu-ma printre ele am realizat ca as purta cu bucurie fiecare piesa ce se gasea acolo. In cele din urma am ales un top din satin negru si o pereche de jeansi usor luciosi, la care am accesorizat o pereche de cercei argintii si ruj rosu. Intotdeauna am iubit aceasta combinatie, all black with red lipstick, clasica si totusi atat de actuala.

Ne-am distrat de minune, am stat la povesti si am facut poze alaturi de alti 12 bloggeri din tari diferite si cei din organizare. Am plecat devreme la somn pentru ca oboseala fizica era deja greu de suportat, dar cu mari planuri pe ziua urmatoare.

Vineri, ora 15.00. La iesire din hotel ma asteapta o limuzina neagra. Pasesc usor in salopeta mea neagra, atat de frumoasa, accesorizata cu pantofi negri (tot din colectia #letscelebrate) cu paiete. Timp estimativ : 31 minute pana la locatie, timp in care mi-am repetat intrebarile aprobate deja de PR-ul super modelului. Nu stiu daca patiti si voi, dar cand ma napadesc emotiile uit si cum ma cheama. Asa ma simteam in acel moment. Desi stiam intrebarile, doar eu le formulasem, in acel moment aveam impresia ca le citesc pentru prima oara. Am hotarat sa le am la indemana, e cel mai simplu.

A fost a nebunie, toti invitatii asteptau momentul de a pasi pe covorul rosu, de a da un scurt interviu, iar mai apoi de a intra in locatia exclusivista unde avea sa fie prezentata in exclusivitate noua colectia. Momentul culminant, aparitia mult asteptata, Heidi Klum, ce purta o tinuta compusa din piese din noua colectie : o pereche de pantaloni din piele ecologica, un top din satin bronz si sacoul din paiete.

Mai are rost sa va spun ca e superba si in realitate? Ca arata de milioane? Ca e atat de draguta si simpatica? Nu cred, pozele vorbesc de la sine, si mai mult, inregistrarea din camera privata unde a avut loc interviul. Am pus intrebarile rand pe rand si am sa incerc sa redau cele spuse de ea. Cu o mica exceptie, unul dintre reporteri a pus intrebarile in germana si cum sunt pe langa, nu am inteles nimic.

De unde s-a inspirat pentru colectia #Letscelebrate? Ei bine, sarbatorile, mai exact Craciunul sta la baza acestei colectii. Fiind o colectie pentru toate gusturile, toate varstele, iar piesele vin la fix pentru cele ce isi cauta un outfit pentru o seara speciala alaturi de familie si prieteni. Eram curioasa cum reuseste sa le faca pe toate si sa arate atat de bine in acelasi timp, si mi-a raspuns ca are o echipa in spate ce se ocupa mereu ca ea sa fie ca scoasa din cutie. Avea un bronz perfect, asta dupa cateva zile plecata in vacanta, o vacanta bine-meritata dupa atatea luni de munca. Ne-a spus ca ii place sa gateasca si ca mereu face asta de sarbatori. Ne-a mai spus ca isi dorea ca piesele sa fie calitative, in trend si accesibile, ceea ce a si reusit, avand in vedere ca salopeta ce o purtam costa 79.99 lei. Piesele sunt facute exact pe gustul ei, fiecare item vestimentar o reprezinta si cu siguranta am vazut de-a lungul anilor purtand astfel de piese : topuri din materiale lucioase, fluide, blanuri ecologice, piele.

Cum spunea si ea, e o colectie foarte versatila, blanurile ecologice sunt din materiale moi si pufoase, putand fi purtate atat intr-o tinuta eleganta, dar in acelasi timp si intr-o tinuta casual, cu tenisi si un tricou alb. Perioada Craciunului e momentul perfect sa stralucim, iar rochiile din paiete vin la fix. La fel si topurile din satin si catifea in culori diferite, sunt o alegere perfecta pentru sarbatori. Practice, dar extrem de glam! Piesele vor fi disponibile in 24 de tari si in peste 10.000 de magazine Lidl, cu posibilitatea de a fi rezervate online.

Ei bine, la final, am reusit sa fac si o poza. Asa, de ramas bun! Ah, ce frumos a fost! Cu toate emotiile, oboseala, extazul, frigul si toate cele, a fost frumos, mai vreau! Va spuneam la inceput ca sunt in aeroport, au trecut aproximativ 2 ore de cand scriu articolul acesta. Ma indrept spre check-in, dupa care prima oprire, Munchen.  Apoi Munchen-Cluj.

Multumesc Lidl pentru experianta aceasta si multumesc Berlin pentru ca ne-ai primit cu bratele deschise. Putin cu prea multi nori, vant ce-ti intra in oase si cativa picuri pe ici pe colo, dar cu multi oameni frumosi ce mi-au adus soare in suflet!