#TravelWithUs Oradea Elite Life Resort Spa

Nu stiu ce altceva mai poti cere de la un weekend decat multe ore de relaxare, soare si SPA, bineinteles. Nu de alta, dar noi, femeile, ne hranim cu caldura, atat exterioara, cat si interioara. Si nu spun asta pentru ca trebuie, ci o spun pentru ca ne-am simtit foarte bine in acest weekend la Hotel Elite in Oradea (jud. Bihor).

De data aceasta a fost o escapada cu familia. Fetele au intrat in vacanta mare, iar pe Nick l-am corupt sa vina cu noi. Am ajuns Vineri pe la 16 si singurul lucru la care ma puteam gandi in momentul in care am ajuns la Hotel Elite a fost sa ma arunc in piscina (erau undeva la 32 grade). Am imbracat fetele la foc automat cu simpaticele costume de baie deux -pieces, am sarit si eu in costumul negru, nu am uitat sa pun in bagaj cateva lotiuni cu protectie solara si am coborat la piscina.

Undeva in partea stanga a piscinii scria negru pe alb ELITE LIFE SPsi atunci am stiut ca am ajuns unde trebuie.

Am lasat fetele in grija lui Nick si mi-am luat cateva ore doar pentru mine. De cum intri in zona de SPA te asteapta un jacuzzi pe partea stanga. Dupa inca cativa pasi, gasesti sauna salina cu infrarosu, sauna uscata si cea cu aburi. Undeva mai in spate, sala de forta, de care trebuie sa recunosc, am stat departe si m-am limitat la innot in piscina exterioara.

In schimb, am trecut pe la masaj si prin camera de relaxare. Ne-am incheiat seara cu o plimbare si o inghetata pe Republicii.

IMG_9994c IMG_9984cIMG_9934cIMG_9938c

Sambata a fost ziua in care chiar am profitat la maxim de serviciile oferite la Hotel Elite. Am petrecut cateva ore in jacuzzi cu fetele, am incercat sauna salina cu infrarosu ( tot cu ele) si m-am lasat pierduta printre aburii ce se ridicau in jurul nostru. Linistea din jur, caldura, personalul extrem de dragut, toate au complotat pentru a avea parte de relaxare totala. Da, tocmai am zis relaxare totala si in momentul acesta am inchis ochii pentru o secunda, ca sa retraiesc momentele petrecute acolo.

Mi-am exfoliat pielea pentru a putea face loc bronzului stralucitor de vara si am iesit afara la soare.

V-am spus ca am pus cu noi lotiuni cu protectie solara? Aveam undeva la cel putin 5 produse diferite si eu tot am reusit sa plec din Oradea rosie ca un rac. Nu de alta, dar in nebunia de a incerca sa am grija de ceilalti (stai departe de soare, hai sa te fac cu crema, hidrateaza-te, mananca s.a.m.d.) am uitat complet sa aplic crema si pe corpul meu. Pot doar sa sper ca o sa-mi treaca pe maine, pentru ca ne continuam vacanta in Italia, dar despre asta vorbim cat de repede.

IMG_0064c IMG_0054c

IMG_0080c IMG_0073c IMG_0070c IMG_0023c

Intre timp am comandat pranzul la piscina in timp ce pe fundal mergea muzica ambientala, un lucru extrem de romantic de altfel. Eu, el si fetitele, o portie de paste carbonara, o supa crema de praz si un Aperol Spritz ca sa ne mai racorim putin.

Am avut parte de 3 zile minunate petrecute in judetul Bihor, mai mult de atat, am cunoscut atata lumea faina, am facut poze cu cateva dintre voi, am vazut apusul undeva chiar langa Crisul Repede, am dormit pana tarziu si am mancat croissante cu ciocolata in fiecare zi la micul-dejun. Am luat cina la unul dintre restaurantele recomandate de voi, Allegria. Maia si-a varsat smoothie-ul pe fata lor de masa de un alb imaculat, am baut un Hugo delicios, am savurat salata casei si dorada, fetele au mancat cartofi prajiti de casa (salivez!) si am ajuns la hotel putin dupa ora 1.

M-am intalnit cu Sorana Nistor, blogger de fashion si ea, stabilita in Franta de 2 ani de zile (de vis!) alaturi de sotul ei, tot la piscina, la Elite si am stat de povesti mult, mult cu Karina, care la doar 21 de ani este tanar antreprenor, o persoana pasionata de arta , ambitioasa, desteapta la doar 21 de ani, repett. Puteti sa-i urmariti activitatea pe site-ul ei oficial www.KarinOchis.com .

Mai sunt o gramada de tratamente de care poti sa ai parte in incinta spa-ului Elite Life : aromateria, cromoterapie, masaj, impachetari, masaj anticelulitic si multe altele (vezi totul pe site-ul lor oficial www.EliteLifeResort.com) dar cel mai ok ar fi sa dati si voi o fuga si sa profitati de serviciile lor.

Un weekend bine venit ce ne-a ajutat sa ne reincarcam bateriile pentru saptamana ce ne asteapta :

Roma – Napoli – Insula Capri!